måndag 9 november 2009

Titel.

Jag skulle egentligen ha bloggat om det här för någon dag sen, eller var det igår?

Vilken dag jag hade tänkt att blogga om det spelar ingen roll, det är bara lite extra info som jag kastar ut lite hejvilt (<-- roligt ord, förresten?).

DILFs.

Nu råkar det vara så att jag råkade klicka mig till en, Cam Gigandet. Det är bara någonting med hela bebis-grejen som gjorde honom sexigare? Jag tror mina äggstockar spelar mig ett spratt. Men ändå, det var någonting med de där bilderna (varav en kommer så fint bli postad snart) som gjorde honom ännu hetare än vad han redan är. Faktiskt. Men skyll på mina äggstockar istället. Håller ni med? Jag vet att jag var rätt ensam om att tycka det med mina bloggkamrater här.


Men liksom.. En babysling är bättre än en barnvagn, för att öka DILF-faktorn åtminstone. En barnvagn känns så opersonligt, så kallt. En babysling är så mycket bättre, det utstrålar värme. Det utstrålar en image som säger "jag är en DILF, men så mycket mer än bara det".

Det är en rätt bra image, i mina ögon som blir alldeles för påverkad av de fina äggstockarna.
Och jag har aldrig, aldrig, använt mig av ordet äggstockar så mycket. Tror aldrig har jag använt mig av det i en blogg förut.

Nåväl.

Bilden är hämtad från community.livejournal.com/ohnotheydidnt, som förresten är en betydligt bättre och (oftast) snällare skvallersida än Perez Hilton. Allvarligt talat, mycket bättre.

2 kommentarer: