torsdag 12 november 2009

Svinis igen.


Jag tog vaccinationen emot svinis, vilket är ett rätt bra påtvingat val då jag har många i min närhet som mest sannolikt inte skulle ta en släng av svinis så bra. Så pass dåligt att de faktiskt skulle kolavippa, för att vara ärlig.


Men vad fan. Bieffekterna suger. Jag har lyckas dra på mig alla biverkningar som man kan, förutom en allergisk chock. ALLVARLIGT TALAT, jag har lyckas få de biverkingar som bara 1 av 100 lyckas få. Det är väl lyckat, inte sant?

Så igår låg jag helt däckad, så pass däckad att jag idag måste visa er en bild om hur det såg ut:



Visst är det vackert? Riktigt så dramatiskt var jag nog inte, men jag kunde inte äta eller stå upp. Så jag har legat i sängen, men endast två toalettbesök, i 29 timmar. Najs? Inte så mycket. Trots att jag fortfarande ha feber ska jag pallra mig till skolan, för jag smittar ingen, och sedan är det en massa redovisningar.
För det blir så, när andra drabbas, då får man prestera lite mer, man får helt enkelt bita ihop och falla ihop först när man har kommit hem igen.

3 kommentarer:

  1. Ja, det är här ju en bra anleding till att inte vaccinera sig!

    SvaraRadera
  2. Men man slipper svinis! Inget svinis för min del, som jag tror är betydligt värre än att ha feber och yra.

    SvaraRadera