fredag 13 november 2009

Så alla kan sova lugnt inatt.

Jag tänkte bara informera alla om att min feber nu är nere på 38, vilket jag skulle anta är rätt nära min normala.. Låga. Haha, nej men, jag är rätt varm i vanliga fall, så den är nog någonstans på 37,8 istället för.. Vad det nu egentligen är, men jag har för mig att det är lite lägre än så. Inte 36 då, men mindre än 37,8. I alla fall. Febern är alltså nästan borta, och jag kallsvettas inte och jag piper inte "mamma" i tid och otid. Dessutom har jag lyckats ta mig till skolan två av tre dagar då jag har mått lite sämre än vanligt.

Vad mer? Jo, jag lever ju då såklart, så eran värld har inte raserat ännu. Men var ständigt på vakt, man vet aldrig när jag kan bli svinigt trött och råka gå in i ett tåg eller någonting sådant.

En sak med denna korta period av feber hemskheter är att mitt dygn har vridits om fullständigt, för vid den här tiden har jag alltid träffat John Blund. Och faktiskt ska jag krypa ner under täcket, men försöka att hålla mig vaken till Idol. Men ni ska veta att jag vaknar helt av mig själv vid halv tre - halv fyra, så ni kan ju gissa hur trött jag är medans jag skriver det här.

Nog för mig, ska sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar