fredag 13 november 2009

Käraste läsare.

Medans jag ännu är vaken och inte har hunnit slå av datorn, för jag vill njuta klart av Erik Hassles album Hassle (fantastifullt, hmm).

Kära läsare,

Jag vet att vi lever i ett samhälle som ständigt blir allt mer stressfullt, men jag ber er, ta er tid. För vet ni vad, kära läsare, ni suger på att kommentera. Faktiskt är ni sämst på det här med att kommentera. Jag är rent utsagt besviken på er. Ni verkligen, verkligen suger på att kommentera. Kom igen, kommentera lite någon gång. Visa att ni finns. VAR INTE EN PEEPING TOM!

3 kommentarer:

  1. Haha XD Vad snäll du är mot läsarna...

    SvaraRadera
  2. Nu kommenterar jag, det här är en kommentar:P

    SvaraRadera
  3. Duktig Ingi! :D

    Och Ellen, vännen, ibland måste man vara hård mot dem :)

    SvaraRadera