måndag 2 november 2009

Ellen
















Jag gillar inte att ringa till personer jag inte känner väldigt bra.

Jag äter gröt och kräm utan mjölk i tallriken.

Jag prenumererar på Modern Psykologi och Språktidningen.

Jag tycker inte om att göra något som någon jag känner precis har gjort, därför läser jag sällan en bok direkt efter någon annan.

Jag slutade skriva dikter för att många jag känner började skriva seriöst.

Jag tål inte tomater och lidokain.

Jag har över 25 gb bilder därför att jag tycker om att se på stunder i mitt liv där jag är glad för att påminna mig själv om allt fint jag gjort.

Jag fryser ofta om mina händer och fötter och min normala kroppstemperatur är 36,3 grader.

Jag följer väldigt många tv-serier.

Jag älskar att läsa men tar mig sällan tid till att göra det.

Jag ville spela musik men hade ingen att göra det med så jag slutade.

Jag följer många bloggar.

Jag älskar mint.

Jag är beroende av tuggummi.

Jag äter inte peppar.

Jag är konstig, fast på ett bra sätt.

2 kommentarer:

  1. Du är underbar på ett otroligt sätt.

    SvaraRadera
  2. Jag lär mig gladeligen spela något stycke om du känner dig inspirerad.

    SvaraRadera