torsdag 19 november 2009

Blir det någonsin lagom?

Jag känner att jag har alldeles för mycket och alldeles för lite att göra, på en och samma gång. Nu när skolan knappt tar upp en tredjedel av min tid finns det så mycket annat jag skulle kunna ägna min tid åt.

Jag vill lära mig alla reglage på min kamera.
Jag vill plocka upp munspelet igen.
Jag vill läsa, tills ögonen trillar ur sina hålor.
Jag vill promenera.
Jag vill skriva någonting kreativt.

När jag nästa vecka slutar jobba så ska jag ta tag i en av de här sakerna. Jag har nämligen fått i uppdrag att skriva en a4-sida om vad som helst. Just det, jag får skriva vad jag vill så länge det inte är alltför långt. Det som känns roligt med uppgiften är att jag vet att andra kommer läsa och tycka till. Jag behöver bara hitta den perfekta lilla röda tråden som jag kan dra genom tangenterna och in i ett word-dokument. Har ni förslag så är de varmt välkomna.

Jag hoppas mina planer håller.

1 kommentar:

  1. LÄS MASSVIS MED BÖCKER :D
    Snälla, jag vill diskutera böcker. Åhh, jag ber dig!

    SvaraRadera