söndag 8 november 2009

Trötthet.

När man inte sysslar med minsta lilla under en hel dag, och dessutom vaknade alldeles för sent, så blir det att dagen blir helt obetydlig.

Dessutom blir man trött.

Det känns så otroligt onödigt att slösa bort en dag såhär, en helgdag, jag hade gärna velat göra någonting. Jag var inställd på att ha någonting att göra, dessutom var jag inställd på att ha roligt.

Förutom detta, att jag inte gjort någonting, så upptäckte jag att någon hade norpat från min syltlängd! Må denna (som jag nu tror är lilla mor) straffas. Må hon en dag vakna upp och se att någon annan (mest troligen jag, såklart) har gett igen med samma korn!

Det var allt. Misstänker att jag kommer att ha kommit på någonting filosofiskt att säga efter att ha sett Kill Bill 1 med Emilia.

2 kommentarer:

  1. Åh nej! Inte din syltlängd! Vilket rån.

    SvaraRadera
  2. Varför hörde du inte av dig till någon för att hitta på något då?

    SvaraRadera