torsdag 5 november 2009

Litet.

Titeln hänger inte alls ihop med resten av inlägget, lite snopet kanske, men jag kunde inte riktigt få mig själv att komma på någonting inspirerande och träffande.

Vi har börjat med FLASH på datan, och jag måste säga att det är rätt roligt. Molnen Orvar och Utbränd som jag och Emma har skapat är riktigt ägiga, speciellt när de åker omkring lite hur som helst för att vi valde att maskera våra misstag istället för att göra om dem. Sneaky sneaky.

Sedan, på IOSen, så lekte jag lite diktator och det var ganska mysigt.

Så vad vill jag få sagt? Jo, Moln med blodsprängda ögon och buskiga ögonbryn är söta, det, och att man väldigt ofta själv måste ta tag i saker och ting för att det ska bli rätt.

1 kommentar:

  1. Ni ville väl egentligen inte rätta till misstaget? Att göra om sitt misstag låter som ännu ett misstag nämligen ;)

    SvaraRadera