tisdag 10 november 2009

Svinis.


Mamma vill att jag ska gå och vaccinera mig idag, för nu får tydligen vi under arton göra det. Vi som inte tillhör någon riskgrupp, alltså. Jag vet inte om jag vill det, och det har ingenting att göra med att jag tror jag kommer börja gå baklänges eller någonting annat som är lika befängt.
Nä, det här handlar om lathet. Kön till denna vaccination lär ju vara mil lång, och jag orkar nog inte stå där när vädret ändå är som det är.

Just denna anledning, att jag inte orkar stå ute i vädret är så fail. För vet ni vad? Jag tänker vara pigg och alert (dvs, jag har dygnat igen och är nu lite för pigg för mitt eget bästa) och GÅ till skolan idag. Ja, ni hörde rätt, jag går till skolan på en dag då jag inte har sovmorgon. OTROLIGT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar