torsdag 3 december 2009

Stockholmsresan och julkänsla

















Jag vet att det var ett tag sedan jag skrev ett inlägg, och det beror mest på att jag inte har haft lust att göra det. För så fungerar jag, ibland vill jag inte skriva och andra gånger vill jag skriva hur mycket som helst.

Sist jag skrev så var det dags för konsert och Stockholmsresa. Den resan var ytterst trevlig.
Vi bodde fint hos Elins faster och gick runt i stadens affärer. 3-D bio sågs och filmen var Up. Jag tyckte att den var väldigt snygg och mysig (sen var ju brillorna man fick väldigt stylish).

Jag hann åka till Nynäshamn och besök min broder, och där spenderade jag natten mellan söndag och måndag. Skrapade tapet och såg på film. Det var en fin lägenhet de köpt och alltid trevligt att träffas.

På månaden var det äntligen dags för TEGAN AND SARA! Förväntningarna på förbandet var inte alls höga, men Austronautalis var riktigt härlig. Fick han autograf efter spelningen. Tegan och Sara var var fina och spelade lite över två timmar, och det var underbart. Hamnade dock bakom en lång kille, och såg knappt något.

Att sova på tåg är jag numera van vid, så det gick väldigt bra och ryggsäcken var utmärkt att resa med. Nog om resan.
____________________

Nu är det december och julen är väldigt nära. Jag har dock ingen julkänsla, har inte ens en julgran här i min lägenhet. Har sett julkalendern, men julkänslan infinner sig inte. Fast jag brukar mest ha julkänsla efter lucia, så vi får se.

Har du någon julkänsla än?

1 kommentar:

  1. Det var på tiden, och trevligt med lite bilder.
    Min julkänsla är inte väldigt stor, men den är här nu när det är snö och jag fått upp julstjärnan. Din dyker nog också upp snart, lucia är inte så långt borta.

    SvaraRadera