onsdag 16 december 2009

Pytt innanför pannan

Jag kan börja med att varna er, för detta kommer att bli ett osammanhängande inlägg.

Den senaste tidens träning har påmint mig om faktumet att jag alltid blir sugen på något särskilt när jag tränar. Det handlar oftast om frukt, och päron är en återkommande sådan. Förra veckan var det vattenmelon. Det som är både bra och dåligt med det här är att jag bara verkar vara sugen på det under tiden jag tränar. När jag väl fått på mig ytterkläderna och är på väg hem släpper suget.

En vän har idag upplyst mig om att många butiker inte riktigt har tänkt till såhär i juletider. Titta på människors påsar när ni går på stan nästa gång. Många av dem är genomskinliga. Det enda jag har tänkt på tidigare när det gäller det här är att det ser lite tråkigt ut med genomskinliga påsar. Det jag blev upplyst om var alltså att det är väldigt dumt att ha sådana påsar just nu, eftersom man mycket väl kan träffa på någon man känner på stan och varför skulle man vilja avslöja vad man köpt innan julafton?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar