torsdag 17 december 2009

Ledarskap.


Jag gillar verkligen min linje som jag nu går sista året på. Vad jag gillar mest, utöver valmöjligheterna, är nog alla våra redovisningar. Minsta lilla redovisning är alltid intressant att höra på, och det finns ingen bättre publik än andra ledarskapare (seriöst, andra linjer brukar verkligen suga på att vara.. Alert).

Bara idag, jag gillade verkligen redovisningarna om Romantiken och om Invandrarproblematiken.

Ledarskap äger ut alla andra på redovisningar, det finns inget att protestera emot här. Försök inte ens. Det går inte.

Tjohej.

3 kommentarer:

  1. Det där hade nog inte varit den bästa linjen för mig, jag avskyr verkligen redovisningar, haha.

    Det är bra att ni är så engagerade och mycket bra att du verkar ha valt rätt.

    SvaraRadera
  2. Det är ju det som är grejen. I ettan är inte redovisningarna mycket att hurra för, men sedan, i tvåan och ettan, då har man fått lära sig vad man ska tänka på. Det blir så mycket lättare.

    SvaraRadera
  3. Men hur vet du det, har du varit på alla andra programs redovisningar? ;P (men el slår ni nog säkert iallafall...)

    SvaraRadera