torsdag 17 december 2009

Avslutningen

Jag glömde faktiskt bort avslutningen i mitt förra inlägg. När jag ändå pratade om påsar hade jag tänkt nämna hur jag håller dem när jag har många. Nej, jag kan inte bara hänga dem på handen allteftersom jag får nya, utan måste ordna dem efter storlek. Den största påsen ska helst vara närmast kroppen, och sen går de i storleksordning utåt.

Jag skulle tro att detta beror på att jag gärna vill att alla påsar ska synas, och om en liten påse hänger mitt emellan alla andra så syns den inte. Alla är lika värda och alla måste få synas.

2 kommentarer:

  1. Vad fint att du är så humanistisk mot påsar också, de behöver all kärlek de kan få :)

    Jag brukar mest lyckas ta sönder mina på alla möjliga och brutala sätt :D

    SvaraRadera
  2. Haha, du är alltså inte så snäll... Jag ska gömma mina påsar från dig ;)

    SvaraRadera