måndag 8 februari 2010

Här i huset låter vi inte renar bestiga en!

Den här bilden är hämtad från tjuvtittat.se, och jag skrattade ihjäl mig i år och dar åt den.
Seriöst, ens största problem när en REN försöker VÅLDTA en är nog inte "hm, ska jag ställa upp på det här eller inte?"

Allvarligt talat, när det gäller renar, så tror jag (och hoppar innerligt) att de flesta inte rycker på axlarna och tänker för sig själv "Äh, låt gå!".

Dagen har varit lång med ett väldigt långt hål, det blev dock inte så långtråkigt som jag hade tänkt det skulle bli när jag vaknade denna fina dag. Gott sällskap gjorde susen (och här gör vi tummen upp, se (y) vad fint jag gör tummen upp).


... Visste ni att kuriosa/trivia egentligen är motsatsen till allmänbildning och på wikipedia är länkat till saker som nörd, gåta, minne och Star Trek? Jag skulle nog påstå att jag är allmänbildad, lite av en nörd, inte direkt en gåta, minnet på plats och inte direkt ett Star Trek fan (dvs jag avskyr det programmet, tack vare far).

... Visste ni att Liv Tyler inte visste att Steven Tyler (som är sångaren i Aerosmith, ifall ni hade missat det. Ni vet, han med den enorma munnen som inte är Mick Jagger?) var hennes pappa förrän hon själv la märke till likheten mellan hon själv och Mia Tyler (en plus size model, btw) och frågade sin mor, groupien Bebe Buelle, om det?

Jag vet att jag är lika allvetande som han ovan, jag vet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar