tisdag 9 februari 2010

Bilar


Bloggens motto och det jag har tänkt skriva om idag har egentligen ingenting med varandra att göra. Det känns lite tråkigare de gånger jag inte lyckas koppla samman de två.

Det är nämligen så att jag krockade idag. Inte allvarligt, självklart, då skulle jag inte lägga min tid på detta. En kvinna backade ut från en parkeringsplats och jag försökte väja så gott det gick. Tyvärr gick det knappt alls så nu har vi en buckla på både fram- och bakdörren på förarsidan. Alla "tänk om jag hade gjort så" dök upp i huvudet medan jag fyllde i papper.

Det var i alla fall en snäll dam och jag har snälla föräldrar. Skottade bort plogvallen när jag kom hem för att ha gjort någonting bra den här dagen.

4 kommentarer:

  1. Men beli, inte behöver du ju tänka "om jag gjort så i tället", det är ju den som backar som är skyldig!

    SvaraRadera
  2. Ojdå!

    Du har inte ont i nacken?

    SvaraRadera
  3. Ingi, jag håller tummarna för att försäkringsbolaget tycker samma sak. Det känns ändå väldigt surt att få en stor buckla på bilen.

    Jennki, jag har inte ont i nacken. Det var en lugn liten bump så jag klarade mig fint.

    SvaraRadera