onsdag 27 januari 2010

Watcha lookin' at, boi?

Jag använder mig väldigt sällan av bilder i mina blogginlägg, men samtidigt tycker jag att det är roligast läsa bloggar som har bilder. Behöver inte ens vara bilder som är relevanta, bara det är en bild.
Sen vill jag helst ha mer text än bild, men, ja, det är en annan historia.

Därför satt jag här idag och tänkte "hmm, jag måste nog själv börja använda mig av bilder i bloggen". Det här är första dagen för det tänket. Så varsågod, jag giver er... Grillz.

4 kommentarer:

  1. bra med bilder! våra läsare tyckte ju alla att det skulle vara mer bilder. tänk bara på att vara laglig.

    SvaraRadera
  2. Har vi fler än en? :o

    Mina favoriter är nog bild 7 och bild 5, ser ut som en vampyr respektive en alldeles för närgången fisk.

    SvaraRadera
  3. statistikräknare är knäpp. om vi har fem röster i undersökningen så måste vi ju ha fler än en läsare.

    SvaraRadera