måndag 25 januari 2010

Praktik


Då jag såg ut som på bilden till höger kunde jag inte föreställa mig att jag i dagsläget skulle sitta här i en egen lägenhet och vara arbetslös.

Från och med imorgon har jag dock praktik på dollarstore, lite arbetslivserfarenhet säger vi ja till. Annars har jag ganska mycket med körkortet, engelskakurserna och att hinna med lite socialt umgänge. Därför blir det inte så mycket skrivet här nu.

Jag kan meddela att jag blev faster i helgen till en liten tös som kallas Viola. Jag ser fram emot att få träffa henne om cirka en månad.

2 kommentarer:

  1. Grattis igen! Det är mycket med bebisar just nu.

    Lycka till imorgon, jag hoppas det är givande och trevligt.

    SvaraRadera
  2. Hon var liten och ger mig hopp om att inte avlida i framtiden <3

    Sen är Viola ett väldigt fint namn.

    SvaraRadera