tisdag 19 januari 2010

Joel.


Jag är så nöjd med Aster. Tja, jag brukar väl vara det rent allmänt. Men just idag är jag lite extra nöjd.
Joel har kommit till världen efter att ha blivit si sådär 15 dagar försenad, men bättre sent än aldrig, heter det väl? Så jag är nöjd över att hon tog sig tid att föda fram det lilla livet, och att hon ändrade namnet från Johannes till Joel. För jag vet inte varför, men just Johannes, det namnet fastnade aldrig hos mig.

Nu är det alltså dags att komma på lite mellannamn. Har ni några förslag? Det behöver inte börja på J, men det ska funka båda på svenska och.. Engelska, då.

Tack och hej, leverpastej.

2 kommentarer:

  1. Grattis till Joel! Mellannamn är svårt...

    SvaraRadera
  2. Jag ska fundera på mellannamnet. Stort grattis till ännu en bror!

    SvaraRadera