tisdag 26 januari 2010

Vinterns goda ting.

Det har ingenting med att jag satt uppe halva natten och no-life:ade med Jessica, utan, jag har en dålig känsla över hur hängig jag har varit idag. Jag menar, jag vaknade mer eller mindre av mig själv. Och jag åt lunch (wow) och drack mycket med vatten. Utan att dricka för mycket, bör jag tillägga. Men trots detta har jag varit så otroligt trött hela dagen, och nu mot kvällen har huvudvärken kommit som världens attack.

Jag var in hos skolsköterskan, och vet ni vad? Jag var inte den enda som hade klagat på exakt samma symptom. Hon informerade mig om att man kan känna sig så precis innan ett virus eller en infektion bryter ut i kroppen.

Så damer och herrar, jag tror jag kommer drabbas av vinterkräksjukan för andra gången i mitt liv.


Sedan vill jag tillägga att jag fått min födelsedagspresent av min faster nu, så jag tänker glatt skriva om alla presenter jag har fått och försöka lägga upp bilder. Bloggar med bilder är bäst, därför ska jag lägga upp en nu också.

Skåda! En ekorre som är en photobomber. Bilden är tagen från ONTD, och äger.

2 kommentarer: