tisdag 12 januari 2010

Hämtmatslådstjusning

Någon av mellandagarna hade jag tänkt att jag skulle skriva ett inlägg om tjusningen att äta mat ur en kartong. Inför detta inlägg togs den här bilden.


Det blev ju inget inlägg om detta innan nyår. Dock så är jag fortfarande av den åsikten att det är mycket godare med hämtmat i en fin låda. Om maten tillåter det(oklippigt ris är inte så bra) så ätes denna födan helst med pinnar. Synd att min favorit stekt ris är ytterst oklibbigt. Det förstör lådkänslan lite. Fast smaken är ju det viktigaste, och då är stekt ris väldigt gott.

Dessutom är den här sortens investering väldigt bra för mig, då en sådan lådportion räcker till minst två mål mat. Jag önskar att jag hade en låda framför mig just nu, för det börjar bli middagsdags och jag har inte lust att laga mat till endast mig. Max eller mackor blir lösningen tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar