måndag 20 december 2010

Pretty fly for a white guy.

Egentligen behöver man inte gå så långt tillbaka som 1998 (tider det, sex år och började skolan). Egentligen behöver man bara backa bandet.. Två-tre år?

Vad jag saknar är musikvideor. Eller rättare sagt, videor som bara var snyggt gjorda. Eller lite löjliga. Det känns som att musikvärlden plötsligt har världens press på sig att vara väldigt hipsters. Även om jag älskar musiken, så skyller jag nog på Lady Gaga. Alejandro, Telephone, Paparazzi.. Alla är videor med dolda budskap och kan anses som lite "konstiga". Hipsters, helt enkelt.

Jag vill bara ha en helt vanlig video. OCH, jag vill att Mtv ska spela dem. En sann önskedröm, det.

Dock verkar det som att sakta men säkert har andra artister kommit underfund med att det inte riktigt går att klampa på Gagas revir. Som Rihanna, What's my name är en helt vanlig video.

Dock saknar jag en rolig video.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar