fredag 24 december 2010

Hemvändarjul

Inser att jag har missat adventskalendern på neopets och blir lite ledsen i cirka tre sekunder, sedan övergår ledsamheten till insikt om att jag kanske har blivit nog gammal att inte hänga på neopets slaviskt. Vi hade sju fina år, jag och min neopetsprofil.

Den här julen blir annorlunda på inte bara det sättet, det är min första jul som hemvändare. Till skillnad från min vän Jennki så har inte jag önskelistor. Jag tycker att man ska få det som någon annan vill ge en, inte från en lista av saker som man själv valt. Jag har i jul till och med känt att det varit roligare att ge bort presenter  än att få dem.

Eftersom mitt tåg blev tre timmar försenat så fick jag nu på julafton en "julklapp" från SJ, jag trodde att det skulle ta mycket längre tid än två dagar att få restidsersättningen.

Nu ska jag gå och fira jul med min familj. God jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar