måndag 20 december 2010

Livsbubblor.

En självmordsbombare får nog dem flesta att fundera över saker och ting, motiv och om det händer igen och.. Ja, många frågor helt enkelt.

MEN, här är vad jag funderade över som bloggläsare:

.. Missade alla storbloggare att det hände eller vad? Allvarligt talat, nästan ingen nämnde det. Lever man så pass i sin egna självupptagna bubbla (för majoriteten i den där smeten är mer jag jag jag jag jag än vad.. jag, är) att man bara ignorerar det? Har dem själva ett eget motiv att inte skriva om det? Ger det inte nog många klick? Det var bara konstigt.

Att det inte nämndes på våran storslagna blogg är ganska naturligt, vi är inte den mest aktiva bloggen.

Kanske blir ändring på det 2011. Så länge det inte är ett nyårslöfte, för ingen håller dem.

1 kommentar: