torsdag 1 april 2010

Nej.


Jag avskyr den här rapporten, faktiskt. Jag försöker få ner ord men det kommer ingen vart.

Så som det ser ut just nu, så har jag bara fått ihop 857 ord, och kom igen, jag kan så mycket bättre än så! Det är inte okej det här, och jag tror knappast att Ellinor kommer tycka det är bra, så få ord.

Ordbajsa kan jag ju inte riktigt heller göra, för då blir det bara rörigt och inte sammanhängande. Grejen är att jag kan inte skriva mycket på resultat, för mitt resultat ligger ju i bilagorna som enkäterna kommer vara. Vad mer ska jag liksom skriva, än hur det gick när allting finns i bilagorna? Mitt projekt är ju så väldigt praktiskt, hands on, så jag vete fan vad jag ska skriva.

Se, redan i det här fina blogginlägget har jag skrivit mer än vad jag gjorde under resultat delen.

Illa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar