måndag 26 april 2010

Blondinbella.

De senaste dagarna så har jag haft rätt så konstiga drömmar, må jag säga. Och alla har involverat Blondinbella. Okej, inte den igårnatt som hade Christiano Ronaldo, hans fem fastrar på M och Heidi Klum med.. Men den kan vi ta någon annan gång.

I dessa drömmar så råkar jag alltid stöta på Blondinbella, och väldigt ofta Kissie. Blondinbella är helt normal, och Kissie gör någonting väldigt korkat/elakt/konstigt och sen sticker hon iväg efter att jag säger någonting (kommer aldrig ihåg vad exakt). Efteråt så försöker jag prata, vara helt normal. Men jag fattar inte att hon inte vill ha någonting med mig att göra, så jag följer efter henne sådär lite för länge så det är pinsamt, men inte stalkerish?

Hon är inte otrevlig, inte alls. Men jag vaknar alltid upp sådär skamsen. Som när man ser Bridget Jones eller Släkten är Värst och skämms åt karaktärerna på skärmen. För jag är så pinsam i drömmarna, och jag kan inte förstå hur dröm-jag inte fattar vinken?

Man blir som Gerd och Bakpulvret, exakt så är jag. Eller nej då, jag är faktiskt bättre än så. Men ändå grymt pinsam, som inte kan läsa av det där obekväma kroppsspråket eller fatta vinken när ingen svarar.

Pinsamt, och ganska jobbigt att vakna upp på det sättet varje morgon.

... Visst ni att Blondinbella har bloggat sen hon var fjorton år?

Dagens "visste ni att" var inte direkt informartiv, men vad fan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar