torsdag 22 april 2010

Kväll, natt, sent

Det jag egentligen hade tänkt skriva i gårdagens inlägg, men som försvann in i min hjärnas alla tankar, var att vi borde filma mer. Det kan bli pinsamt och väldigt roligt.

Om allt går som det ska kommer jag att vara i Berlin om precis en vecka. Jag ser fram emot det väldigt mycket, trots att jag varit där för mindre än ett år sedan. På något vis tycker jag att det är mycket intressantare att komma till en stad för andra gången. Jag vet ungefär hur det ser ut, har sett allt man borde se. Det ger mig utrymme att titta på nya saker och också att se de saker som jag borde ha sett första gången men som jag inte lade märke till för att det blev så mycket att ta in.

Det ska hursomhelst bli trevligt. När jag kommer hem blir det nog ett litet inlägg och kanske en bild om ni har tur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar