måndag 29 mars 2010

Förmågan att ha en bra dag.


Jag blev glatt överaskad på engelskan. Inte nog med att det var en väldigt slapp lektion, mest prat, så fick vi även veta resultaten på provet vi tog i fredags. Och jag var bäst i klassen! Känns underbart, speciellt då det var på högskolenivå.
Läsa har jag inte haft problem med på länge, så detta var allt en fin bekräftelse.

Sak nummer två är att mötet med Ellinor också gick bra.

Sak nummer tre är att prövningen angående webbdesign kommer gå som smort.

Sak nummer fyra, och det här är den viktigaste, är att jag allt fick mvg på samhällsprovet! Underbart! Kjell ska bara hitta min rapport, och den lär vara mvg också för samhälls är min grej, och så har jag det underbara betyget.

Sak nummer fem finns inte ännu, men det kommer säkert!

Det här är en bra dag, kort och gott.

... Visste du att högskoleprovet bara görs på lördagar?

2 kommentarer:

  1. Bra att det är en bra dag!
    Ja jag visste det.

    SvaraRadera
  2. Vilken fantastisk måndag! Du förtjänar den så njut.

    SvaraRadera