torsdag 2 juni 2011

Sommarflytt

Såhär såg mitt rum ut när jag bodde hemma hos mor och far. Ganska bra beskrivning av mig, gillar att spela playstation, se på film, sitta vid datorn och ääälskade Green Day. Jag har alltid haft det väldigt litet och fyllt med mycket saker, de skulle kunna representera mina tankar, jag tänker ofta på väldigt många olika saker samtidigt. I delen som inte syns på bilden står min instrument och är fotografier och målade konstverk av mina vänner. Jag hade en grej då jag tvingade alla som besökte mig att rita något på ett A4:a så att mina väggar skulle fyllas av mina vänner. Det var ju en väldigt fin tanke, tänker jag såhär i efterhand.
 
Nu ska jag flytta in i det här rummet igen, över sommaren, de flesta möblerna står kvar, men på skrivbordet står nu mina föräldrars dator, och garderoben täcks inte längre av affischer, och innehåller inte mina kläder för den delen. På väggarna hänger andra tavlor och mina instrument bor i mitt eget hem nu. Tur att pappa också har gitarrer. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar