söndag 6 mars 2011

Ska vi säga självständig istället?

Jag har varit på bio ensam den här veckan, var på smygpremiär av filmen Rango, den var snyggt gjord och Depp lyfter filmen, men inget jag skulle rekommendera att gå och betala för på bio, fast då ska ni ha i åtanke att jag inte är överförtjust i datoranimerade filmer.

Att gå på bio ensam är ganska skönt faktiskt, det enda tråkiga med det är att inte ha någon att prata om filmen med när man har sett den, och att åka pendeltåg ensam på kvällen.

Det här har varit en vecka när jag både semlat mig själv och gått på bio ensam, ni kanske får för er att jag är lite ensam av mig? För att motverka den bilden kan jag ju nämna att jag var på en av mitt livs finaste konserter med Elin i tisdags och Jennki var hit på middag och övernattning i onsdags. Jag är alltså inte så ensam som det kan verka.

Ska vi säga självständig istället?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar