torsdag 24 mars 2011

Cellulithusen

Jag älskar att våren är här! Det är skönt att kunna gå ut i Converse och tunnare jacka. Idag hade jag på mig mina första par Converse, de är limegröna med limegröna snören, små hål där de nötts som mest och jag använder dem mest till att träna i, men idag var de faktiskt väldigt sköna.

På väg hem passerar jag ett bostadsområde som jag och Elin brukar kalla "Cellulithusen", det ser ut som att det är celluliter på väggarna, konstig, ful fasad. Idag var de dock fina att gå förbi, för de har vårlökar planterade utanför portarna, och de har börjat blomma sakta men säkert.
Blommor i Hermelinsparken sommar 2010

1 kommentar:

  1. Sv: Tack så mycket Ellen! Det gäller att hitta de små ljusen i vardagen, hittills ser det dock mörkt ut! /Marianne

    SvaraRadera