torsdag 17 februari 2011

Lite vardagligt sådär

 Såhär ser jag ut nuförtiden, det var ett tag sedan ni fick se mig på bild.

Jag har blivit så dålig på att lägga in bilder i datorn det senaste året, och jag kan inte riktigt förklara varför.

Igår var vi alla tre bloggerskor på Pocket Shop vid Plattan, och när jag och rummisen (Elin) hade tagit oss fram till butiken så gick vi runt med Jennki innan hon köpte en bok, för att när vi kom ut ur den få höra - Men jag skulle bara gå på Pocket Shop, kan vi handla innan vi går till er?

Ni kan ju tänka er hur onödigt det kändes att stå och vänta på ett försenat pendeltåg och sedan åka en halvtimme, för att vända om igen. Men vi hade en trevligt eftermiddag och kväll. Jag var duktig och lagade mat medan flickorna såg Glee (Jag hade redan sett det på morgonen). Vi åt middag och övergick till att spela sällskapsspel. Det var en mycket trevlig kväll.


Jag hade dock en tenta idag, som jag inte alls pluggat mycket till och avek vid midnatt för att plugga. Det kändes som att den gick bättre än väntat, men det återstår att se.

När jag har skrivit en tenta sätter jag upp små belöningar ifall att jag klarar dem, om jag får ett A eller B så får jag köpa en Klassikerlåda (Ni vit, en såndär glasskartong med massa godingar i. Fast rummisen får päronsplitarna, för dem gillar jag inte.) Den här gången har jag satt upp som mål att beställa Jelly Belly Beans.

1 kommentar:

  1. Hej Ellen! Jag svarade i min blogg, men jag svarar här också så att du garanterat får mitt svar! Darn blogg.se, man vill ju kunna svara på kommentarer på bra vis. Jag tänker välja Estet - Bild och Formgivning, det känns som att det är den bäst lämpade linjen för mig :)

    SvaraRadera