måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag

Örhängen som jag gjorde och gav till mamma i julklapp för några år sedan

Idag har jag mest sovit hela dagen. Jag vaknade upp efter nio timmars sömn med feber och jag kände att jag inte orkade åka till skolan när jag efter en snabbkoll på sl:s hemsida såg att pendeltåget skulle vara upp till 40 minuter försenat. Jag stannade kvar i sängen och somnade om.

Nu framåt kvällen har jag känt mig bättre och ställde mig och stekte raggmunkar. Det var första gången jag gjorde det, och det ska göras om, för enkelt var det, och gott!

Jag har fått ett kort idag, från mina föräldrar, ett samtal från farmor och sms från ett fyrtal vänner. Inget romantiskt firande av den här dagen i år. 

Jag hoppas att ni har haft en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar