måndag 10 januari 2011

Tankspridd

Frank och jag borstar tänderna på trästocks-campingen 2007
För några dagar sedan var jag väldigt tankspridd. Efter att ha sovit bort halva dagen tar jag mig till badrummet för att borsta tänderna. Jag tar tandborsten i handen och sträcker mig vant efter tandkrämstuben, och det är just där någonting går snett i mina tankar. Istället för att lyfta upp tandkrämstuben, skruva av locket och sedan pressa ut tandkräm på tandborsten sträcker sig min hand automatiskt till tvålpumpen och jag inser att jag har satt tvål på min tandborste.

3 kommentarer:

  1. Innebär det här också att du flyttade dig från ditt handfat till mitt..? Det är riktigt illa.

    SvaraRadera
  2. Jag var faktiskt Hemma, med stort h när detta inträffade. (alltså hos mina föräldrar)

    SvaraRadera
  3. Jag är glad att du slapp borsta tänderna med tvål. Alltid något.

    SvaraRadera