fredag 30 juli 2010

I can do anything

Jag är helt ensam i lägenheten nu (kanske inte smartaste saken att skriva på nätet, men jag känner mig ändå kaxigt säker). Det känns som en liten preview for the real thing om man ska hoppa från språk till språk sådär, och ärligt talat är det inte så hemskt. Visst blir det lite långtråkigt när man är helt ensam utan ens några vänner, men jag håller nog ut en vecka till.

FÖR VET NI VAD? Jag har jobb nu. Det är awesome, för pengarna behövs verkligen nu när man är utan studiebidrag och allt det där. Lite ändrade framtidsplaner till hösten, men USA ska få träffa mig ändå (jag vet hur landet längtar). Tar bara lite längre tid.

Men mamma är glad, hon får ha kvar mig ett tag till medans jag funderar vad som är jag. Men bra ska det bli.

Passar på och kastar in en bild på mig och Jacob inne på Akvariet, Skansen. För det var mysigt, och jag gillar bilden.


1 kommentar:

  1. Vad söta ni är på akvariet :)

    Trist att du inte åker till USA, samtidigt som det känns väldigt fint om jag ska vara lite egoistisk. Får ju träffa dig mycket oftare såhär!

    SvaraRadera